Vår Lördag.

Japp i dag vaknade jag vid sju. Låg kvar i sängen till halv nio. Gick upp i och satte på kaffet, sminkade mig. gjorde iordning ellens frukost och gick upp och väckte de två andra.

Sen åkte vi och lämnade Ellen hos farmor och åkte och provkörde bilar. Fastnade för tre olika. Toyota Yaris och auris och en Skoda fabia.  ja nu återstår bara vilken jag ska välja. känner att jag måste ha bestämt mig för till på måndag, för då ska jag ringa banken och boka tid.

Nu ska vi nog  bara chilla här hemma jag o ellen. Lyssna på bra musik, ta en cider (orkade inte springa in på systemet för lite vin, klockan var så mkt) kolla på film ja jag vet inte riktigt. Är sugen på att baka bullar...kanske ska kolla om vi har ingredienser hemma.


näe nu ska de chillas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0