kreativitet

Ja i dag är de verkligen inte min dag. Att vara hemma en hel vecka tär på krafterna. Man känner bara att man måste få komma bort lite. MEN jag orkar inte. Vill bara lägga mig ner och tycka synd om mig själv.
F*n för pms besvär. Känner verkligen inte igen mig själv. Vet inte varför jag helt plötsligt mår skit och bara vill gråta för ingen anledning. Grymt godis sugen har jag med varit från igår. Men Stora hjärtat skulle köpa hem nåt till mig. må de bota denne pms kärring.

Förtillfället sitter Ellen och klipper och målar. Jag målade ett fint träd med äpplen och blommor. Den va tydligen inte så fin, för hon skulle minsan måla på den :)
Men shit vad skitit det blir rent ut sagt när hon målar...pedant som jag är, undrar jag varför jag tillåter henne att göra det. Men det är så roligt att se att hon tycker om det och att hon är kreativ och hittar på en massa eget. Säger man att rita ett äpple, ja då gör hon en rund sak :) Nåt hon tycker om är att vi ska måla av henens händer. Sen ska hon göra lika dant.

Snart ska vi äta en sen lunch och sen ska jag nog gå upp o vila en stund. Orkar inte vara vaken. Somnade rätt tidigt i går, men upp kunde jag inte gå i morse. SÅ trött. Ögonen svider och huvudet känns tungt....Tur att det bara är en dag kvar innan mannen ihuset också är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0