helgen

Jag är ju inte precis den bästa bloggaren. uppdaterar sällan, lägger inte in några bilder, har inte fixat bloggsidan så den ser fin ut. nej jag orkar bara inte :)
Och de där med bilder är så känsligt. vill inte att alla ska få se. Och skulle jag bara visa min nuna, så blir de så tråååk i längden.

Igår var jag på fest. Sov över där och J o E hämtade mig sen på morgonen. Fixade lite ärenden på stan, körde till subway o köpte mat och körde till Johanna och åt upp det.  Sen hemigen och ja mkt mer än så har jag inte fått gjort idag :) Ellen följde med sin farfar och kollade på grannens kossor. Hon hade sagt att de va bambies :) Sen kom hennes farmor och hälsade på en stund. Bokade henne som barnvakt i Februari, för då ska jag o J ut och äta och gå på bio om de kommer nåt bra. J fyller år, Alla hjärtansdag och att vi varit ihop i 7 år. Ja vi firar allt på en o samma gång. :)

Sitter här o äter godis. jakob har varit o länsat påsen. Lämnat bara de mindre goda kvar :)

Ikväll ska vi försöka orka se den sista filmen vi hyrde i veckan. transformers. hmm ja jag lär nog garanterat somna. Somnade till den andra också. Så jag har bara sett en av tre. Men såg att de skulle komma nån på fyran ikväll, som verkade lite bra :) Blir nog att se den!

Har önskat mig massage av J i kväll. har fått nåt skit i ryggen. Ena stunden känns inget, medan i andra är det som om nån hugger en med kniv. Ligger jag ner så känner jag smärtan i bröstet. Väldigt obehagligt när den sitter på vänster sida.

Var i i Ullared förra helgen. hittade jätte fina kläder till E. De var så vuxna :) hon fick även ett skärp hon kan ha runt midjan. hahha. ja hon såg så söt ut i de nya. Hon ville spegla sig hela tiden. Tyckte hon såg fin ut.
Men nu måste jag köpa ett par svart skinn stövlar till henne, så hon matchar i kläderna.

nu ropar J på mig, dags att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0