GNÄLL

Ja jag känner verkligen för att gnälla. Allt, precis allt går åt skogen.

Min bil har pajat, behöver en ny typ direkt! Ja men då ska man behöva en massa pengar, tid för att leta  rätt på en bil. Ja en barnvakt skulle jag med behöva, för att kunna gå själv i lugn och ro o leta och provköra bilar.  HAr hittat några sprillans nya för lite över hundratusen som lockar, men ja man behöver ju någon med sig som kan bilar, så man inte gör ett dumt köp.

Jag känner verkligen för att dra täcket över huvet och bli kvar där i en vecka. Mår verkligen skiiit just nu, med tanke på allt. Fan för allt säger jag bara! Det är ALLTID nåt skit som händer mig. Är det inte jag själv som förstör, så är de fan nån annan. Hela tiden! Itne kan man få vara lycklig och glad. Nej de ska bara hända sak på sak på sak. Hur mkt orkar en människa egentligen? Hur mkt skit ska man ta?
Känner att droppen snart är nådd.

Ge mig bara ork, så jag hittar en bil snabbt. De andra orkar vi ta itu med sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0