Då har veckan börjat

Ja det är som vanligt. Måndagar är tråkiga.  Ont i huvet, då ja somnade sent i går och sov kasst hela natten.
Ätit tok för lite gör ju inte saken bättre....

I got a dilemma. Bilen jag spanat in är i Växjö. Borde åka in typ i morgon o kolla på den innan nån annan köper den. Men jag jobbar 8-24. Men är dock ledig onsdag o torsdag, men provköra bil själv med Ellen. hehe nej de går inte. Palla flytta bilstolen för en runda...Så vi får åka o kolla på den nån kväll efter att J slutat jobba. Nackdelen är då att det är mörkt och man ser inte allt som man kanske borde se. Bestämmer ja mig för att ta bilen, får jag hem den samma dag. Men då måste ja snackat med banken först, Sen vet jag inte om jag ska lämna in min som inbyte...Kan få ett skambud på den,men då blir jag iaf av med den. :)

Är Så trött på allt vad bilar heter!!!

Funderar om jag ska köra in o simma lite eller om jag skiter i det. Har ju tränat en gång i dag och ska göra det i morgon bitti igen. Men det är sååå avslappnande att simma.Senast vi var där var de bara Eva och jag. Nästan helt släckt. Mysigt som tusan.

På E:s dagis har den en ram där de skriver in barnens roliga kommentarer. De sätter även upp bilden på barnet som sagt det.

Idag såg jag att Ellen var med.

" Lilla hjärtat, säger Ellen när hon ser en bild på Filippa som sover"


Det låter så jäkla sött när hon säger så. " ooh lilla hjärtat, mamma ja krama om dig"  Det är vår tjej det.
Vissa saker som man gör åt henne, blir hon så glad att hon måste krama om en och säga massa sött.
mamma hjärtat smälter lite extra när hon är sån :)

Ja så har hon börjat säga flickor. Säger så till mig o jakob...hahha kom nu flickor :)
Det är ett härligt flickgäng som hänger på dagis nämligen. Gud tänkt samma brudar när de är typ 13..skiiiit. Ja då är de andra bullar som gäller. Inga lilla hjärtat mer inte. bara hon inte blir som jag....Ja då har vi de jobbigt!


Nej nu ska jag ta kväll....Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0