still alive

Hade tydligen glömt bort bloggen.

Har nu blivit med bil. En toyota Auris fick det bli. Hatar att ha lån,men nu var de ett måste!
Inom fem år ska de va betald, men jag ska nog brassa på mer o få de avbetalt innan det.
Vann ju hela ÅTTIO kr på v75 i går ;)

I morse ringde klo vid lite över sex. Ellen o jag körde Jakob till tåget. Han skulle till Tranås och hämta hem hans nya bil. Ja en liten röd polo blev de för hans del.
I torsdags pallrade jag mig till telenor,för att ändra lite på mitt abonemang. aj de slutade med att jag kommer få en iphone 4s nästa vecka :) har redan spånat på olika appar jag ska ha ;)
runkeeper lär lätt bli en :)

annars vaknade vi till att de snöade. Ellen o jag tog oss en runda ute och drog pulka. Sen handlade vi lite grejer till brödbak, men har ännu inte bakat nåt :)
Efter det blev de ännu mer utelek. en snögubbe fick vi byggt. en runda till svärfar o kollade på hans get han köpt o våra hönor han fått.
När vi kom hem hade Johanna kommit :) Mkt snack blev det. O äntligen kom pappa j hem sen.
Ellen blev glad :)

I Fredags var ja lite av en chafför. Körde folket till olearys. Ja o så satt ja mitt i draget, så nu har jag svin ont i halsen. hittade ingen filt o nån jacka fick jag ej ha på mig.


ja det var de senaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0