xtravagansa

Ja har blivit medlem där och ska försöka bli av med alla mammakilona.
Började på 64 kg och är nu på 59. Mitt första delmål var att hamna under 60 kg och det har jag lyckats med :)
Nästa delmål är 55. men de kommer att ta tid att nå dit, eftersom jag snart ska börja äta vanlig mat igen.
Men jag tränar många gånger i veckan, går promenader på minst 20 min om dagen. Vissa dagar, när jag jobbar, blir de ungefär 2 timmars promenad och 1-2 timmars träning. Sen går jag och simmar på kvällarna när jag lagt dottern.

I kväll ska jag träffa en PT som ska göra ihop ett schema till mig på gymmet :) Så där jag ska även med börja.
Minst tre dagar i veckan ska jag träna utöver mina dagliga promenader. På jobbet blir de att jag tränar tre gånger ena veckan och 2 gånger andra. Så ett pass i veckan ska jag träna själv på gymmet. Sen givetvis blir de simning med. Tror jag ska simma efter att jag tränat om jag orkar. Så skönt att få vara själv och tänka allt mellan himmel och jord under tiden man simmar. Jag behöver verkligen det.

När jag började på xtravagansa skulle man fylla i sitt målvikt, men jag kunde inte göra det. Jag vet inte vad jag vill väga. Jag går efter hur jag trivs i min kropp. Har redan gått ner fyra kilo och jag ser de typ ingenstans. Så fem kilo till kanske jag ska gå ner. Huvudsaken är som sagt att JAG ska trivas i mitt nya jag. Hur mkt jag sen väger skiter jag i.

Mätte mig i början. midja, överarm, lår, höfter. Mätte fel från början med har minskat midjan med nästan tio cm.
Ska försöka att inte väga mig så ofta, men tyvärr ställer jag mig på vågen flera gånger om dagen :(


Nu vill dottern kolla på film på datorn så måste stänga ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0