på lite semester

ja, gumman och jag blev bjudna på en resa till mormor, för lite partaj. lillebror fyller år och ville att vi skulle komma. Jobbade 8-24 i går och klockan ringde 06 för att jag skulle hinna packa de sista, fixa i ordning mig själv, innan det var dags att väcka gumman och ge henne mat. LAGOM trött är jag nu. Gumman deckade strax efter sex, för hon sov bara typ 20 min på väg hit.
Buss och tre tåg fick hon åka och ack så glad hon var. När jag väckte henne vid sju i morse, och sa att vi skulle åka till mormor, så blev hon jätte glad. Log som bara den.

Resan upp gick också förvånat bra. Lite gnäll och så,men det var för att hon var trött. Eller ja, jag vet inte. Men hon hade lite feber sen när vi var framme. Kan va därför också.

Så i morgon blir de lite kalajs med räksmörgåsar ;)

Japp, jag ska inte dricka soppa nu denna veckan. Tar en brake och kör på igen när jag kommer hem.
Nån påse kanske slinker ner ändå. Man är ju inte van vid att äta mat så mkt.  Men när jag äter så äter jag kött och grönsaker. inget annat. Ja så lite kolhydrater som möjligt.

Sitter nu hos mamma och väntar på att hon och syrran ska komma hem från jobb.Sen blir de bastu :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0