femte dagen.

ja jag är så stolt över mig själv att jag är på dag fem. sen i måndags har jag gått ner frånw 62 till femtioåtta. snart på femtiosju. kan ej skriva siffror med telefonen för det kommer en massa bokstäver emellan. sen raderas allt om ja försöker få bort dem. anyway så jobbade jag sexton h igår men var pigg när ellen vaknade.brukar inte va det. känns oftast drygt att gå upp vid sju när man har lagt sig vid ett på natten. i morse blev det ingen promenad eftersom det var så kallt. men vi ska gå på  en sen i em när det är varmare. sen ska jag åka o träna eller simma i kväll.  ska försöka hinna mysa lite med ellen med på kvällen. har bokat biljetter för vi ska till motala nästa vecka och fira min lillebror som fyller. annars så blir det en relativt lugn dag idag.  nu ska jag fortsätta städa lite medans gumman kollar på madicken. trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0