Andra dagen

och den går utmärkt. Inte så värst sugen på nåt alls. Mina stickor säger att jag snart är i Ketos fasen :) JIPPIIII.
Idag tog vi vår dagliga morgonpromenad med Johanna. Kul med lite sällskap. :)

Nu är makaronlådan/puddingen i ugnen, chokladbollarna i kylskåpet och jag väntar på att Jakob ska komma hem, så jag får åka och träna. Eller träna o träna. Ska Be en PT göra ett schema till mig. Främst förbränning vill jag ha och sen när jag är nöjd med mig själv, vill jag börja bygga mer muskler. Efter det blir det nog några varv simning. Beror på vad klockan är.

Sen tar jag kväll. Är rätt trött i dag. Känner att jag har en förskylning på väg, men jag försöker tränga bort den :) Vill inte bli sjuk nu när jag är så taggad. Jag och Eva hamnade i samma grupp, så jag börjar med mina möten den 24. Tyvärr ser jag redan nu att jag jobbar kväll då :( men men vi får se hur vi löser det. Annars så är de tredje mötet i kväll...Har ju missat alla. Idag skulle jag haft möjligheten att gå, men eftersom jag börjar om hela skitet, så struntar jag i det. Hoppas bara att de mötena vi ska gå är varje vecka. Då har jag iaf möjlighet att gå varannan. Är de sen varannan, så kommer jag jobba ALLA mötes dagarna :( aja vi får se hur de blir. Har ju iaf börjat på bra själv :)

Får se om jag får mannen att fota mig så jag har en före bild, för att sen kunna jämföra mig med senare.
Man ser ju inte själv hur man förändras. Jo lite på kläderna, men de brukar va andra som ser resultaten bättre än en själv.

Men nu ska de taggas för kvällens träningspass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0