kors i taket

Ännu en ledig dag. Vi har varit och handlat så vi slipper i morgon. Det är nog de värsta att handla på en fredag...och nu när det är nyår o allt..

Just nu sitter vi och kollar på Micke och Molle. Till kvällsmat blir det hamburgare. Gav Ellen två alternativ, hamburgare eller skinkfrestelse. Hon valde som sagt hamburgare. Får bli de andra till helgen.

Julen har satt sina spår på vågen, så nästa vecka börjar allvaret igen. Dagliga promenader och en massa träning.
Ska på bröllop i slutet på Januari, så tills dess ska jag vara fin. Fast det är sommaren jag siktar mest på ;)
Ska absolut våga gå i bikini i sommar.

Ikväll hoppas jag att Ellen somnar tidigt, för jag vill antingen åka och träna eller simma. Eller båda två.
Sen ska jag ta ner hennes bord med stolar och göra dem fina till hennes rum. tror jag ska måla dem, men ja det är ju inte direkt väder till att måla,men ja orkar inte vänta på varmare väder.
Borde även köpa nåt hyllsystem till henne, där hon kan ha alla hennes leksaker. Men ja de får vänta.


Hittade iaf jätta fint sängöverkast i ellos nya katalog som jag ska beställa till henne. Kommer bli fint med nya sängen hon ska få av mig.


over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0