ja happ

Ellen och jag har röjt en massa här hemma. Flyttat på leksaker hit och dit. Tog bort hennes leksakstält, och huxflux fick hon jätte mkt utrymme till sitt kök med diverse grejer.

Förövrigt så har hon en hemsk hosta. Fick medicin till henne igår, s´å vi hoppas att de snart försvinner. Varken hon eller jag sover bra om nätterna när hon hostar så dant.

Julen firades i motala hos min mamma och släkt.precis som varje år. Vi köpte en ny dator till oss, Ellen har ju tagis sönder knappar så vi kunde inte logga in nånstans utan att först gå o kopiera alla siffror. Det blev en liten 11,6 Acer. liten och smidig.

Ellen har lärt sig vad hon heter i efternamn. hahah hon säger det så roligt. rydsberg blir raspeerri eller nåt sånt.


Idag har vi haft en liten slappe dag. i morgon ska de handlas och grejas. Ska absolut inte handla på fredag.
Lördagen kommer jag antingen att va hemma eller så åker jag till jobbet óch firar däe, men de lutar åt att ja blir hemma med E och J och myser och äter gott....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0